Verkkokaupan sopimusehdot
Verkkokauppa
Han-Mill Toiminimi (Y2822146-2) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomessa. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksaminen ja maksutavat
Maksaminen tapahtuu tilauksen jälkeen Checkout-palvelun kautta, pankkisiirrolla tai noudettaessa tilatut tuotteet.
Toimitustavat ja -kulut
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Toimitamme paketit postiin tai matkahuoltoon. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut ostoskoristasi ennen tilauksesi hyväksymistä.
Toimitusaika
Kaikki tuotteet valmistetaan tilauksesta mittatilauksena asiakkaalle. Toimitus aika vaihtelee viikosta- kolmeen viikkoon riippuen tavaran saatavuudesta.
Peruutusoikeus ja palautusehdot
Kaikki tuotteemme ovat käsintehtyjä, joten huomioithan, että poikkeavuutta tuotekuvan ja valmiin tuotteen välillä voi olla. Kaikki tuotteet valmistetaan mittatilaustuotteina asiakkaan toiveen mukaisesti. Täten tuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta. Tuotteillamme on 14 päivän palautusoikeus, mikäli tuote on viallinen tai ei vastaa tilaamaasi tuotetta. Huomaathan, että värisävyissä voi olla eroja eri lankaerissä ja näytön asetuksista johtuen. Jos olet tyytymätön tuotteeseen otathan ensin yhteyden hannele.lehtonen@han-mill.fi. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, muuttumaton ja alkuperäispakkauksessa. Mikäli tuote on selvästi viallinen, se korjataan tai korvataan uudella.
Lunastamaton paketti
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme 20 euron maksun.
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä kohtuullisessa ajassa kirjallisesti hannele.lehtonen@han-mill.fi. Jos paketti on vioittunut Postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.
REKISTERISELOSTE
Henkilötietolain (523/1999) 10§:n mukainen rekisteriseloste.
REKISTERINPITÄJÄ
Hannele Lehtonen/Han-Mill
Särkänahde 4
21100 Naantali
040 5590609
REKISTERIN KÄYTTÖTARKOITUS
Han-Mill verkkokaupan asiakassuhteiden hoitaminen ja tilausten käsittely. Rekisterin tietoja voidaan käyttää mainontaan luovuttamatta henkilötietoja ulkopuolisille tahoille.
Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus perustuu henkilötietolain 8 §:ään. Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain sallimissa ja edellyttämissä rajoissa. Rekisterin tietoja ei käytetä muuhun kuin Han-mill verkkokaupan toimintaan.
REKISTERIN SISÄLTÄMÄT TIEDOT
Rekisteri sisältää seuraavia tietoja:
Suku-
Sähköpostiosoite
Katuosoite
Postinumero ja -toimipaikka
Puhelinnumero
SÄÄNNÖNMUKAISET TIETOLÄHTEET
Verkkokaupan asiakas täyttää tilauksen yhteydessä tilauksen toimittamiseen tarvittavat yhteystiedot ja hänet lisätään uusi-asiakas nimellä verkkokaupan asiakasrekisteriin.
TIETOJEN LUOVUTUS
Tietoja ei luovuteta ulkopuolisille. Tilauksen tehneen henkilön henkilötiedot hävitetään käyttäjän pyynnöstä.
TARKASTUSOIKEUS
Rekisteröidyllä on Henkilötietolain 26§:n mukaan oikeus tarkastaa, mitä häntä koskevia tietoja on tallennettu tietokantaan. Tarkastuspyyntö lähetetään verkkokaupan rekisterinpitäjälle kirjallisesti ja omakätisesti allekirjoitettuna. Tarkastusoikeus on maksuton kerran vuodessa toteutettuna.
KIELTO-OIKEUS JA POISTO-OIKEUS
Rekisteröidyllä on oikeus milloin tahansa kieltää Han-Mill:in-verkkokauppaan liittyvä suoramarkkinointi ottamalla yhteyttä sähköpostitse. Rekisterinpitäjä poistaa tällöin kaikki rekisteröityä koskevat henkilötiedot rekisteristä. Rekisteröidyllä on myös oikeus vaatia rekisterissä olevan virheellisen tiedon korjaamista. Korjaamispyyntö on tehtävä kirjallisesti ja pyynnössä on yksilöitävä korjattava tieto.